smulansvarld

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Vill inte...

Av smulansvarld - 16 december 2011 13:05

Än sålänge har matte bara hållt på med julbestyr och inte haft tid för mig (..ja ja oss då) så för min del har jag snusat gott under tiden.



 


Men nu verkar det som om hon har planer för oss? Skogen i regnet hm, inte lockande direkt.

Mig ska hon allt få truga för jag ska komma ut, om än jag VILLE göra nåt...


  

..Gäsp...


  

..jag låtsas att jag inte ser...


  

...om jag ligger så här och ser näpen ut slipper jag nog?


Nähä, inte hjälpte det, ut måste man sa matte och nu står man här med jackan på..redo för eländet.



 
 
Gizmo

Gizmo

16 december 2011 13:29

Stackars min favvosötis.. Jag föredrar också att mysa inomhus när det är så här trist ute.. Vi borde tota ihop våra mattar så kan DOM gå i skogen om det ska vara nödvändigt så kan vi mysa ist.. ;-)
INOMHUS på en MJUK SKÖN FÄLL...

http://gizmopojken.blogg.se

smulansvarld

16 december 2011 15:39

Låter som den perfekta lösningen!
Dom kan traska bäst dom vill, medan vi har kul,hi hi

 
Doris

Doris

16 december 2011 19:18

Åh vad härligt att se att det är fler än jag som är "trögstartad" på att komma ut o gå, får dock erkänna att när jag väl är ute njuter jag i fulla drag! Jag hade nog badat i de fina pölarna du hittade idag!

http://lagottodoris.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Skapa flashcards