smulansvarld

Alla inlägg den 28 december 2011

Av smulansvarld - 28 december 2011 20:45

Matte undrar på allvar om jag fått damp. För nu har jag busat nonstop hela kvällen med mina nallar, helt på egen tass. Syster har gjort ett tamt försök till lek vid nåt tillfälle, men mest legat och tittat trött på mig.

Men vi har jättekul, nallarna och jag..kanske mest jag  ...


Matte tycker jag mest stökar till det, mattorna far i högar när jag jagar de små gosedjuren och dom är spridda runt överallt. Men jag lovade hjälpa henne städa imorgon...


Här är min favorit för ikväll...


  


Sorken har 2 pipställen, superduper roligt att ligga och gnaga på dom så det piper jääääättteee mkt!

Matte håller dock inte med mig...


Hej hopp!

Av smulansvarld - 28 december 2011 13:21

Grått och trist, med duggregn från och till...men det hindrar inte oss (jo mig om jag fått välja  ..)

från en tur ut i skogen.


Matte körde ett litet pass lydnad med syster i fm och då hade jag det så här gott i min goa pläd...



  


  ..ingenting kunde störa mig då.


   


Inte ens matte när de kom in igen...vilket var lite dumt, för jag hann ju inte gömma mig innan det var tur för min rastrunda  .


Men nu bär det iväg ut i skogen och kanske det blir spännande?

Av smulansvarld - 28 december 2011 09:38

Idag börjar jag med en liten film från förra året...då det var mkt snö och vi busade med bästaste kompisarna.



 


Ovido - Quiz & Flashcards