smulansvarld

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Inte kul....

Av smulansvarld - 1 februari 2012 12:41

Igår blev jag förnärmad!

Matte sa jag luktade illa??! Har ni hört! Ännu mer förnärmad blev jag när hon sa vi (läs jag!) skulle bada och det är bara mitt i veckan  !


För annars skulle jag inte få sova i sängen. Så där stod man då och blev schamponerad,stön..



  


Efteråt blev det föning och frotterad i stora badlakanet, och det var ju iofs rätt mysigt..


  


Och sen somnade jag i soffan inlindad i gosigaste pläden och med tröja på...och matte nöjd med en väldoftande Smula igen...



Hej hopp!



 
 
Rasmus

Rasmus

1 februari 2012 13:27

Ja du, här får man också bli badad av o till och tycker som du, inget kul alls. Men det värsta är efteråt då man blir nedsprutad med hundparfym som doftar gott, enligt matte, kan nog inte hålla med, prosit, blä.

Gillar ZZZzzzz bilden, ser verkligen mysigt ut det där, voff.

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Höglandet

1 februari 2012 19:25

Hej Smulan! Va skönt att du fick sova i gossig filt efter dusch och inte en promenad i kylan! Du har en snäll matte du .... :o)

 
Nisse

Nisse

1 februari 2012 22:28

Det låter som att du borde tycka om att duscha tycker jag, fast innerst inne kanske du gör det. Med tanke på föningen och allt ompysslande efteråt. Hur skönt är det inte att lägga sig på en pläd och bara få kura ihop sig och njuta lite, alldeles ren och fin. Söt är du ialla fall :o)

http://www.nissesliv.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

1 februari 2012 22:50

Förstår inte att mattar har så konstig smak! Vi SKA ju lukta hund. Fast det ser ganska skönt ut efteråt... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Kim

Kim

2 februari 2012 11:10

Mmmm! Jag gillar brudar som luktar gott.

http://kimsdogblogg.bloggplatsen.se

 
Gizmo

Gizmo

2 februari 2012 12:17

Min matte får för sig sånt där ibland också.
Kan inte påstå att det gillas men stunden efter när man får den
där gosiga filten att mysa in sig i DEN är helt ok tycker jag.
Ps. har svårt att tro att du kan lukta annat än gott ;-)

http://gizmopojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards