smulansvarld

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Valpfilm...

Av smulansvarld - 6 februari 2012 12:45

Idag fick jag matte att fixa till en gammal film på mig och syster när jag bara var ca 10-11 v gammal. Det är ju ändå så kallt ute så då kan man ju pyssla med sånt istället.

Kanske inte den bästa kvalitén på filmen,men som sagt det var ju när jag var liten...





Hej hopp!

 
 
Rasmus & Marre

Rasmus & Marre

6 februari 2012 13:12

Men jösses så sött o syster yster ser så stolt ut och vaktar noga. Mot slutet av filmen ser hon nästan ut som om hon vill krama om dig, men vet inte riktigt hur hon ska göra, här smälter man, vilken lycka o kärlek… Du får tack er matte för att hon ville dela med sig av det mysiga.

Som sagt, vi är ju inga brukshundar som måste vråltränas vareviga dag, eller hur! Kika in till mig igen så får du se när jag balanserar kex på nosen, har du testat det nån gång? inte är det lätt inte, men kul :)

Massor av kramizar här ifrån oss. // Rasmus& Marre

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Gizmo

Gizmo

6 februari 2012 14:32

Hörru Smulan!! Kan du hjälpa mig att torka upp matte från golvet???
Hon bara SMALT när hon såg filmen. Så tuff och söt du var redan som liten och Syster sköter sig ju kanonfint med lilla dig..
Nospussar till sötaste lilla Smulan

http://gizmopojken.blogg.se

 
Ludde

Ludde

6 februari 2012 15:19

Va kul! Det är väl nästan du som borde heta yster! Att du vågade vara ute i skogen med jättesystern... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
 Rudi

Rudi

6 februari 2012 18:10

Lite Rödluvan on Vargen över den där filmen...skämt åsido, tur du hade syrran med eftersom skogen måtte ha tett sig ENORM för en så liten valp!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Nisse

Nisse

6 februari 2012 21:56

Så roligt att se en film på er tillsammans, även om den nu är lite gammal men det tycker jag inte gör någonting. Jag förstår att ni är bra vänner, så mycket bus... Skoj och visst är det kul att springa runt i skogen och bara njuta över den härliga naturen.

http://www.nissesliv.bloggplatsen.se

 
Kim

Kim

7 februari 2012 08:26

Kära nån, så töt man kan vara då. Och va snäll och lekfull din syster verkar vara.
Jag håller med dig, när det är så här kallt kan man inte vara ute så långa stunder. I söndags morse var jag med matte i Nynäshamn och där var det 24 minus på morgonen. Fick lite ont i tassarna då :-(

http://kimsdogblogg.bloggplatsen.se

 
Jenny N

Jenny N

8 februari 2012 07:23

Åh en så stooor och snäll storasyster du har! Underbar film :)

http://www.kulmedhund.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards