smulansvarld

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Härlig vintersol....

Av smulansvarld - 17 februari 2012 18:39

Det blev en solig skogsrunda och det var riktigt gott där i solen .  Snön töade och det kändes som att gå i vispad grädde, fluffigt. Fast nu har jag ju aldrig traskat i nån grädde men jag hörde matte säga det.....


Sen har jag fått mina klor klippta, öronen rensade men slapp badet. Syster fick oxå genomlida samma behandling, fast hon tycks uppriktigt sagt njuta av det?! Hon ligger där i mattes knä som värsta pyttehund  .


Packa min res väska har jag med gjort, och jag drog med mig Herr Sork in i min bur som resesällskap...


  


  


Hoppas solen skiner imorgon med! Då kan jag sitta och sola mig där ute och säkert kan jag höra småfåglarna kvittra sådär vårigt igen   !



Hej hopp!


 
 
Ingen bild

Jenny

17 februari 2012 19:48

Ska du iväg på resa med dina nytrimmade öron? Så spännande! Att höra vårfåglarna kvittra är sannerligen balsam för själen :)

 
Ludde

Ludde

17 februari 2012 21:41

Skönt när kloklippningen är över! Jag är alltid orolig för hussen ser inte så bra, och är lite lagom fumlig också. Han har missat lite ett par gånger... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rasmus

Rasmus

18 februari 2012 08:17

vispad grädde, fluffigt, den var kul .) Va, ska ni resa bort? Så klart Herr Sork
Ska med, fattas bara, vov. Min favorit är minibjörnen, fast bollar med snöre är bäst.

Då får vi önska er en trevlig resa och kör försiktigt i grädden. Tassvink

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards