smulansvarld

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Solig torsdag...

Av smulansvarld - 23 februari 2012 12:11

Nu är det inte mkt snö kvar, lite i vrårna på gräsmattorna här hemma..det mesta regnade bort igår  men såklart borta i skogen ligger det fortfarande kvar mer och dessutom is,is och is. 


Men vi tog oss ut på en liten skogsrunda iallafall och sen fick syster ett rejält uppletande. Jag fick hjälpa till att valla korridoren och sen sprang jag med syster ut på varje skick. Tja iallafall en bit...

Och när hon hämtat allt och hon fick sin pastej som belöning stod jag under näsan på henne och norpade allt den slarvern spillde  ...vid såna tillfällen är jag snabb som en vessla.


Nu ska jag fortsätta lira boll med den stora tennisboll jag snodde bland uppletande grejerna...



  


  


  


  



Hej hopp!


 
 
Ludde

Ludde

23 februari 2012 16:32

Syster måste vara glad att du hjälper till att hålla rent när hon spiller. Jag skulle allt också vilja ha en egen liten Smula... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

24 februari 2012 05:41

Oj vilka STOOORA tennisbollar ni har hemma hos er! Is är inte så kul, men det är trots allt ett steg närmare våren :)

 
Rasmus

Rasmus

24 februari 2012 12:33

Du är ju en riktig stark du, ingen liten tennisboll där. Här gillas bättre dom av gummi då dom inte hårar av sig, prosit.

Jättegulliga bilder på dig ;)

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards