smulansvarld

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Suckar vidare....

Av smulansvarld - 20 april 2012 13:59

Jaha, fast matte själv suckade djupt över det trista vädret så ska ni inte tro att hon lät mig ligga här och försöka stirra fram solen!

Nädå, här skulle ut och gås en skogstur innan matte skulle göra annat hon planerat, tack o lov gick det undan så jag kunde inta soffan snabbt igen!

Men det verkar segt det där med solen, för än syns den inte...


Och snart ska matte iväg och träna syster men jag tror banne mig de får göra det utan min hjälp  .

Jag ligger nog kvar i soffan och kanske biter lite i min gula svansboll då o då....Ja,för det har jag väl berättat!?

Syster Yster tycker den är äcklig att ta i gapet för den piper så lätt så nu är den min!


  




Hej hopp! 

 
 
Ludde

Ludde

20 april 2012 15:12

Jag tycker absolut att du ska stanna hemma och tugga lite på pipisen... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

20 april 2012 20:50

Hemma och inne var absolut bäst idag med rådanade äckleväder

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

21 april 2012 00:57

BRA att svansbollen är DIN nu! Borde den ha varit från början, tycker jag!
Fast jag förstår syster - själv avskyr jag t.ex allt vad pipisar heter! Fast ett och annat märgben att tugga på när det är läbbeväder ute, DET säger jag inte nej till. :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

24 april 2012 20:04

Det har varit trögt att få fram solen hela april! Vart ÄR den???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards