smulansvarld

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av smulansvarld - 2 augusti 2012 11:54

Idag skulle vi spåra tidigt men matte vaknade inte förrän halv nio, typiskt henne...annars kan hon minsann väcka en med tuppen  .

Men vi hittade en bra plats och efter matte lagt ut spåren blev det frukost, för matte då...  sen gick vi en runda medan vi väntade. Spåren gick bra och sen fördrev jag tiden med flugjakt  

Där var många flugor att jaga idag!


När det var dax att köra hem tog matte de här mindre smickrande bilderna på mig....


 



...jag har nämligen fått en ovana att hoppa fram vid sidan om gallret, till framsätet och där vill inte matte jag ska vara. Så nu pluggar hon igen sidorna...så då ställer jag mig på systers rygg (teamwork...)så jag når upp och gör min röst hörd och gnäller det värsta jag kan! 



Hej hopp! 

Ovido - Quiz & Flashcards