smulansvarld

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av smulansvarld - 22 augusti 2012 12:22

Tanken var idag att vi skulle spåra, men sen började det regna duktigt och då planerade matte om..(undrar vem det är som EGENTLIGEN inte tycker om regn!!?)


Så istället tog hon fram stavarna,regnkappor på och sen traskade vi iväg på en lång skogsrunda...och inte tyckte jag det regnade speciellt då?   

Bara en skur strax innan vi kom tbx till bilen.


På vår väg såg vi att björnbären börjar så sakteliga mogna och ljungen blommar för fullt.


 


 


Bäst tyckte jag var den härliga sanden jag hittade på en väg! Den måste man bara springa fort, fort i! Det skvätter så kuligt runt tassarna då!

Fast syster jagade mig så jag tappade min lilla pinne jag bar runt på så sen blev den full av sand och var inte lika go att bära runt på   .



 



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards