smulansvarld

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av smulansvarld - 27 augusti 2012 12:06

I helgen har det spårats på längden och på tvären, i sol och i regn,på fält och i skog. Och även bidde det lite idag...riktigt roligt minsann,bäst av allt är när matte öppnar locket på godisburken i slutet som jag såklart hittar varje gång!

Och varje gång är det nåt riktigt smarrigt gott som jag inte får i vanliga fall och det tycker jag om!


Sen har jag bråkat lite med syster om hennes nya födelsepresent lille skalman..ja jag tycker faktiskt att jag kan få ha kul med honom med  .


 


Jag försökte byta med herr Sork men syster var svårflörtad, för lille skalman är tydligen "dattvänligare" än herr Sork??

Men trägen vinner....i ett obevakat ögonblick hann jag sno honom  


 


Fin va? Och visst passar vi ihop!


Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards