smulansvarld

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av smulansvarld - 19 augusti 2012 13:10

Födelsedagsbarnet.....


 


....som ser så nöjd ut.



 


Men knäppgöken missförstod nog lite....det var ju vi som skulle sjunga för henne,inte hon för oss!   



Hej hopp! 

Av smulansvarld - 19 augusti 2012 08:48

Idag fyller syster Yster 6 år!  Strax ska jag hjälpa matte förbereda hennes paket,ja matte är lite slö...hon skulle ju gjort det igår  ..


Inte för man kan tro syster e så gammal, tex igår trodde hon att matte skulle tycka hon var gullig och sååå oskyldig till att legat i soffan och hårat ner, om hon sprang runt med "kalsong-olle"

  i munnen och tramsade??!

Iofs tyckte ju matte det....


Men ett är säkert..jag tänker hålla mig framme och kanske jag hinner norpa till mig nåt av det hon ska få  !



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards