smulansvarld

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av smulansvarld - 10 augusti 2012 19:52

Syster Yster här.  Ja....


 


....Jag kunde bara inte låta bli att tassa in här...,nu är jag så trött på Smulan för hon har varit som en liten virvlande fästing på mig mest hela dagen...som om jag inte har nog av de andra äckliga i naturen!


Och inte fick jag åka iväg och tävla som matte själv planerat för oss, men som hon under dagen valde att avboka pga av skitväder. Hallå, nu skiner ju solen!!


Ja,ja... jag är ju egentligen en glad prick som bara ser det roliga i allt, men idag tyckte jag nog det var för mkt  !


Så jag förväntade mig "plåster på såren" istället och jag ska väl erkänna att matte var juste..det blev ett skitroligt uppletande med olika kul föremål lagda på de mest kluriga ställena och med smarrigt godis och häftiga bollen efteråt!

Sen blev det åtminstone träna lydnad   oxå och t.om Smulan var ok och störde så där lagom.

På det blev det en låååång skogsrunda!



 




Av smulansvarld - 10 augusti 2012 14:12

Och regnet det bara öser ner för jämnan och matte jobbar och ingen tid får jag här. Why why why?

Ingen snäll matte jag har om ni frågar mig..

Och idag när hon är ledig då hittar hon bara på tråk som att städa,fixar naglar och har inte tagit ut oss i skogen ens...fast det kan jag vara utan i detta regn....


Jag tror jag ska ut min frustation på syster nu.....


 


 


..och matte kan med få en släng!!


 



Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards