smulansvarld

Alla inlägg den 7 november 2011

Av smulansvarld - 7 november 2011 12:52

Efter en skogsrunda får det bli lite bilder.

Stackars syster yster får fortfarande bara gå i koppel, men jag har ju kul iallafall .


Bära pinnar tex...


Springa runt lr in i skogen så retar man ju syster...


Lr vad sägs om att ha sin egen lilla(stora..) passopp? Tyckte hon kunde få bära min jacka ett

tag. 


Bäst att passa på att njuta av övertaget...snart får jag nog igen! 


Hej Hopp! 

   

   

   

Av smulansvarld - 7 november 2011 09:34

Usch idag drog matte upp mig ur sängen alldeles fööööör tidigt!!! Klockan var inte ens 8,vad tror hon om mig???


Matte hade visst brått och skulle iväg och laga en nagel??? Förstod inte riktigt det där,jag menar klippa kan hon väl själv...det gör hon ju på våra .


Men nu är hon tbx så nu blir det en vända till skogen.


Hej hopp!


 

Ovido - Quiz & Flashcards