smulansvarld

Alla inlägg den 14 november 2011

Av smulansvarld - 14 november 2011 11:29

Idag väckte jag matte med stort pusskalas och bus, vilket inte var särkilt uppskattat.

Men jag fick henne att vakna och gå upp iallafall, hi hi.


Själv boade jag in mig igen och väntade på att frukosten skulle serveras... tyvärr var jag tvungen att gå ut för morgonrastning först.


  


Sen åkte vi och tränade. Syster yster är redo nu ju och hon var laddad till tänderna!

Matte körde rutan, dirrigerings apport och vittring och jag tittade på....från bilen,grrrrrr!


  

ska det va på det viset tänker jag inte titta alls!


Iallafall...matte var rejält nöjd med syster, för trots hon var så laddad så hade hon huvudet med och gjorde momenten klockrent  .


Sen äntligen fick jag vara med igen! Jag fick oxå träna lite..det blev konskick som jag tycker är superkul !


  


Rutan fick jag med testa på skoj...


   

det är jag den lilla mörka fläcken...


Matte var sååå nöjd med mig  !


Så nu är vi igång igen, syster yster och jag...och ja matte med förståss..


Nu ska det bli soffläge efter att jag blivit jagad och lekt följa john med syster på vår skogspromenad, puh vad jobbigt.


Hej hopp!


Ovido - Quiz & Flashcards