smulansvarld

Alla inlägg den 19 november 2011

Av smulansvarld - 19 november 2011 18:46

 


Nu är jag här igen... tänkte jag gott kan få det ibland  .


Idag var jag och matte på kurs, brukslydnad stod på schemat hela dagen! Och den lilla fick stanna hemma, ja sånt är ju inget för henne även om hon tycker det själv den lilla sockersmulan.


 

..här är vi som gick kurs..jag  fick va med istället för matte för hon tog bilden,(tjoho och kursfröken tyckte jag om..hon hade gott godis  ).


Typiskt så var ju vädret inte det bästa, småregnade hela tiden och riktigt gråmulet...men det hindrade inte mig, jag bara älskar att få jobba!

Vi var ett lagom litet gäng på 4 ekipage så det hanns med många problemlösningar och tränas på många detaljer.

Matte fick bra tips med sig att träna vidare på, så nog låter det lovande för mig! Jag menar efter att tagit det  lugnt ett tag är jag mer än redo att träna på nu  .


 

..här tränas det på detaljer i framåtsändande..


 

..här förberedelser inför krypövning...


Mellan passen gick de tvåbenta in och lunchade och det var kanske inte lika roligt och sitta där o vänta.

Men efter kursens slut fick vi iallafall springa loss på en skogspromenad, vilket var superkul, träffade nya kompisar där!


Nu känns det skönt softa i min bädd med favvonallen bredvid...


Matte säger hon ska försöka få ordning på film på oss oxå, så det kommer förhoppningsvis..


Nu tassar jag ut igen...













Ovido - Quiz & Flashcards