smulansvarld

Alla inlägg den 20 november 2011

Av smulansvarld - 20 november 2011 14:21

För lite mer än en timma sen kom matte och syster hem från en tur till skogen med spår på schemat. Det blev visst en längre promenad till en kompis oxå,  då matte skulle försöka få gårdagens film över till sin mobil på nåt konstigt sätt, vilket visade sig inte gick ändå för det var nåt med buetooth som inte fanns, hm?

Konstiga saker de tvåbenta håller på med! Dessutom är våra mattar helt otekniska vad det verkar, hi hi.


Så det blev ett spår som låg länge idag, 2 timmar och med ett par skogspinnar (som syster tydligen inte är lika bra på) upptill övriga.

Spåret gick bra och skogspinnarna hittades, om än syster fick jobba xtra mkt för att hitta dom. Mer träning på dom, för matte säger att det bara är såna i elitspåren from 2012, hm?  Men jag då, jag vill ju bara mitt slut med skålen mat!!!


Och så här gott sover en nöjd syster efter ett väl utfört jobb och lite bus med bästa kompisar..


  


Hej hopp! 

Av smulansvarld - 20 november 2011 09:14

Matte hittade en bild där jag redan som liten liten valp tog hand om Syster Yster och utsatte henne för ögontvätt..

Och hon är ju så tålmodig och snäll att hon alltid står ut med mina små egenheter.

Matte förstår inte hur hon orkar många gånger?


 


Ovido - Quiz & Flashcards