smulansvarld

Alla inlägg den 17 november 2011

Av smulansvarld - 17 november 2011 09:04

Igår kunde vi inte åka till skogen eftersom det var jaktdag där, så det blev en promenad bort till kusinerna.

Det var riktigt kallt och allt var täckt med frost. Jag fick tjocka luvtröjan på men trots påbyltad så tyckte jag inte alls det var särskilt kul att gå ut!


Matte muttrade om att jag hade en startsträcka på 100 m innan jag till slut skuttade på...


Väl hos kusinerna tyckte jag de var lite väl glada och kärvänliga (har ju fortfarande de stora bestarna från skogen i färskt minne,huga!..) så jag satt på behörigt avstånd i mattes knä.


  

men vi e ju så glada,säger "kusinerna"... seså..lite kan vi väl busa!?



  

ok då, vi ger upp...



  

nähä..jag sitter allt här och håller ett öga på er...på säkert avstånd!


Men nu ska vi ut i skogen och det är inte lika kallt idag, me like...


Hej hopp!


Ovido - Quiz & Flashcards