smulansvarld

Alla inlägg den 30 november 2011

Av smulansvarld - 30 november 2011 13:09

Idag stod det spårarbete på dagordningen och eftersom vi inte kunde vara i skogen pga jaktdag (igen!) så åkte matte med oss till en plats där det fanns både fält,gräsmatta och grusplan.

Syster fick på fältet och jag fick ett på gräsmatta. Och denna gång fick jag mitt favvo slut..skål med mumsigt godis!


Nu var det ju så att matte trodde hon filmade mitt otroligt fina spårarbete ( i mitt tycke ) men alltså hallå...hon glömde trycka på knappen!  

Klantigt värre kan jag bara säg!


Men matte var iallafall nöjd med oss. Tycker dock hon har en del att träna på oxå  ...


Nu ska jag softa och kanske försöka snoka upp dom där julklapparna matte hade gömt nånstans...


Hej hopp!


   

Ovido - Quiz & Flashcards