smulansvarld

Alla inlägg den 15 november 2011

Av smulansvarld - 15 november 2011 12:19

Idag blev det lite uppletande innan skogspromenaden. Vi hade strålande sol men brr vad kallt det var...(hur jag genomled förra vintern med bortåt - 15 är mig en gåta??)


  

uppletande rutan...


Syster yster fick börja fast jag fick springa med matte och valla av och lägga ut de 6 föremålen syster skulle nosa upp. Det var kul..matte la ut dom och jag snodde dom,hi hi..så det tog lite tid att få den klar för syster.


  

de sex föremålen syster hämtade in...


Sen var det dax för henne att jobba, och alla hittade hon, så en nöjd matte idag med!

Och var tror ni jag fick vara under tiden då?

Just precis..i bilen!!! GRRRRRRRRRRRRR


Men jag fick komma ut och göra ett litet lätt efter syster blivit klar.

Och jag gick inte heller av för hackor..sa matte, fast jag ska lära mig hålla föremålet hela vägen in..


Om matte lyckas fixa filmen, så kommer den här imorgon.


Hej hopp!



Ovido - Quiz & Flashcards