smulansvarld

Alla inlägg den 12 november 2011

Av smulansvarld - 12 november 2011 20:51

Söta bilder?


 



men här är jag väl näpen...


Snart ska små smulor sova så dax säga ...



Godnatt! 

   

   

   

 
Av smulansvarld - 12 november 2011 12:45

En strålande solig lördag och morgonen började med att vi efter frukost begav oss ut för att spåra. Jag var lite avig till att börja med,gömde mig som vanligt för att slippa, men ok, sen VAR det ju kul  ...


  


 


 


Idag fick jag bara en nalle som slut (jag vill ju helst ha matskålen..) men jag jobbade på duktigt och spårade mig fram till den utan problem! Matte var mer än nöjd med mig  .


Här har jag hittat nallen och får mumsig korv som belöning!


  


Syster yster får ju som alltid mycket klurigare och längre spår, och idag var hon så laddad efter 2 veckors uppehåll från jobb,så huj vad det gick undan!

Lite för fort, för hon missade en pinne.


Men här får hon med korv när hon kom med första pinnen..


  


Sen var syster glad och lycklig igen efter att äntligen fått spåra och matte mycket nöjd för hur duktiga vi var!  Fast jag var iallafall bäst, jag missade ju inget...


Fast det var inte populärt hos matte att jag hoppat fram i bilen, jag stjäl godis om jag hittar och härjar vilt påstår hon??  


  


Men kul har jag, hi hi.


Hej Hopp! 


 





Ovido - Quiz & Flashcards