smulansvarld

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

27 nov..

Av smulansvarld - 28 november 2011 12:58

Måndag hela dan... Stormen har blåst förbi iallafall och ute ser det ut som någon har gått fram med kvasten?!

Alla löv är borta och allt ser "rent o fint" ut?


Dagen innehöll sedvanliga skogsrunda bland nerfallna träd,fast dom var ju inte vanliga klart...

Sen blev jag aningen arg för matte lät mig sitta kvar bak i bilen medan hon och syster tränade, så i högljudd protest klättrade jag fram till baksätet!

Och när inte det heller hjälpte, bet jag hål i skyddet för baksätet,he he.


Ingen glad matte sen inte... men hämnden är ljuv!


Hej hopp!

 
 
Rasmus

Rasmus

28 november 2011 16:37

Förstår att du protesterade, men oj, det var inte lite det, hu. Här har man också fått göra det, men som tur händer det väldigt sällan och så arg har jag nog aldrig blivit att jag bitit sönder mattes drutt, undrar nu vad min matte skulle tycka om det, antagligen samma som din matte, inte bli glad, voff.

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Kul med hund - Jenny

28 november 2011 20:40

Hej!
Vad kul att ni tittade in på min blogg!
Du verkar vara en företagsam Smula :) Bara för att du är liten innebär det ju inte att du inet har vassa tänder ;) Tur att du inte blåste bort i stormen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av smulansvarld - 19 februari 2017 20:52


Här kommer en liten kvällshälsning från mig. Eftersom här fortfarande är tomt så kör jag på     Idag var jag o mina kompisar ut i skogen o spårade och sprang runt o busade på en skogspromenad. Jag må vara liten men en jobbande hund är jag minsa...

Av smulansvarld - 18 februari 2017 10:20


God Lördag på er!   Humlesurr här igen...för några smulor syns inte här?   Men desto roligare för mig     Ni minns väl hur söt jag är va??       Här sitter jag med en liten rosett jag fick på en rallytävling förr året   ...lr us...

Av smulansvarld - 11 september 2015 22:03


  Hej på er, här kommer Humlan surrande igen!  Än så länge tycks jag inte blivit upptäckt så då måste det väl vara ok  att surra runt här!😏😜   Humlan over and out!   ...

Av smulansvarld - 2 september 2015 20:02


Humlan här   Dax att busa här inne igen.... verkar inte som den där Smulan märkt nåt än??           Humlan over and out!     ...

Av smulansvarld - 28 augusti 2015 11:32


Nämen...det här var ju skoj!   Jag har just kapat Smulans blogg   Och hade hon varit här hade hon säkert skrikit högt !!     Och vem är då denna inkräktare? Jo jag heter Humlan OCH är den sötaste lilla varelsen ever!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards